Avatar billede juk24000 Nybegynder
02. august 2009 - 17:49 Der er 2 kommentarer

Designer søges til design af reklamer (avisreklamer, billboards og meget andet)

Overskriften siger sådan set det meste, vi søger en designer der kan udforme og sammensætte reklamer som skal benyttes til forskellige formål, såsom flyers, billboards, plakater, reklame i aviser mv.

Vi søger evt. en vi kan få et længerevarende samarbejde med.

Vi snakker selvfølgelig kontant betaling :)

Spørg endelig ind, jeg ved godt mit indlæg ikke er så uddybende, men nu er det også meget bredt hvad angår det vi søger.

Mvh Joakim Christensen,

Pro-IN-Motion I/S
Avatar billede Himbear Nybegynder
02. august 2009 - 18:13 #1
Hej Joakim,

Det kunne jeg godt tænke mig at hjælpe med. Jeg er uddannet grafiker og har arbejdet en del år med den slags, men nu arbejder jeg som freelance grafiker.

Du er velkommen til at kigge på min hjemmeside www.tinocordes.dk for at se mere om mig og også mine referencer. Hvis du er interesseret eller har et par spørgsmål må du meget gerne skrive til mail@tinocordes.dk
Avatar billede nqhr Nybegynder
15. august 2009 - 13:21 #2
Hej Joakim

Jeg vil gerne først have lov at introducere mig selv, mit navn er Jesper Corfitz og jeg arbejder som freelance-grafiker.
Jeg har siddet og trillet lidt i tommelfingrene mens jeg skulede over dit ovenstående indlæg.
Og har fundet frem til at der også er en løsning for dig, det er bare et spørgsmål om at slå hovederne sammen og få sat nogle kreative tanker i spil.
Hvis du føler at dette indlæg allerede besvarer en brøkdel af dit spørgsmål, så er du velkommen til at kontakte mig på nqhrdk@gmail.com.
Håber på at høre fra dig

Mvh. Jesper Corfitz