Avatar billede erve Nybegynder
02. august 2009 - 16:46 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Hvor blev nemsms.dk af?

Jeg har været tilmeldt en sms service på en side der hed nemsms.dk og havde betalt 500 kr for et antal sms'er.
Nu kan jeg ikke mere komme på siden? Er der nogen der ved hvor de blev af?
Der er tilsyneladende andre initiativer igang der skal anvende navnet nemsms, men det har vist ikke noget med det at gøre? Har de mon bare ændret navn uden at jeg har opdaget det?
Jeg var egentlig ganske godt tilfreds med service'n, så det er lidt ærgerligt, rent bortset fra at jeg har nogen penge ude at svømme
mvh Erik
Avatar billede superanden Nybegynder
02. august 2009 - 16:59 #1
Kender ikke til servicen men angående dine penge så gælder det jo at hvis ikke firmaet er konkurs så skylder de dig dine penge.

Ved at søge på www.nemsms.dk på dandomain.dk's domænesøger kan du finde oplysninger om registranten. Herved fås:

Registrant: (www.nemsms.dk)
Handle: CMA255-DK
Name: Citrus Mobile ApS
Address: Bernstorffsvej 38
Address: Postboks 770
Postalcode: 0900
City: København C
Country: Danmark
Phone: +45 70 25 06 01

Ved at slå firmaet op på cvr.dk kan du endda finde yderligere oplysninger om hvem der ejer firmaet og kontaktoplysninger. Deres egen hjemmeside www.citrusmobile.dk er også nede så jeg ville skynde mig at lægge et krav om tilbagebetaling ind hvis de er på vej til at gå konkurs. Men det kan jo også være de blot har server problemer har siden været nede i længere tid?
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2009 - 19:59 #2
Ifølge http://www.erhvervssiden.dk/Citrus-Mobile-ApS-247749.html befinder de sig fysisk på Kompagnistræde 14, 1208 København K (suspekt navn til en vej). Hvis du smutter derind næste gang du er i nærheden kan du i hvert fald se om de er gået konkurs, eller bare har serverproblemer.
Avatar billede erve Nybegynder
09. august 2009 - 08:55 #3
tak begge 2. Jeg vil gerne give begge point, så kimsey0 læg venligst et svar hvis du er interesseret.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2009 - 12:02 #4
Gerne, hvis du føler at jeg har været med til at besvare dit spørgsmål.
Avatar billede mnv_dk Praktikant
26. august 2009 - 16:01 #5
De har vidst været "nede" i længere tid, og har også været gået konkurs før.

Der findes andre løsninger på markedet.

F.eks. har CoolSMS en erhvervs afdeling der laver det samme, dne kan du finde her: www.coolsmsbusiness.dk