Avatar billede mullechip Novice
02. august 2009 - 11:46 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Problemer med at få vist en harddisk

Jeg har en Pioneer DVD optager, hvor DVD-drevet er gået i stykker. Derfor vil jeg gerne køre indholdet af min harddisk over på min PC. Problemet er at jeg ikke kan se harddisken på min PC. Harddisken hedder Seagate DB35.1 consumer storage. Nogen der kan hjælpe...?
02. august 2009 - 11:51 #1
... du ka' godt forvente at den er 'formateret' i en specielt (Pioneer ?) format som umiddelbart ikke kan ses af en standard Windows ...
Avatar billede norbert_ Nybegynder
02. august 2009 - 11:54 #2
Det bliver nok svært. Harddisken er ikke formateret til PC, så derfor kan du ikke se indholdet af harddisken. Nu bliver nok nødt til at få lavet dvd-drevet i stedet for. Omtalte problem har været diskuteret til bevidstløshed på recorder.dk. Også om udskiftning af harddisk. Måske ved nogle af disse brugere, om det kan lade sig gøre.
Avatar billede mullechip Novice
15. januar 2011 - 14:01 #3
Desværre ingen løsning :( - jeg lukker sagen
Avatar billede mullechip Novice
15. januar 2011 - 14:06 #4
Jeg ville lukke sagen, men jeg har ingen "Accepter svar" - hvor ligger knappen...?
15. januar 2011 - 14:07 #5
Det var da på tide at vende tilbage ? Det kunne være at der var andre muligheder, men når du ikke vender tilbage, så 'gider' vi ikke ...

---
15. januar 2011 - 14:07 #6
Avatar billede mullechip Novice
16. januar 2011 - 12:38 #7
prøver igen at lukke sagen
Avatar billede mullechip Novice
16. januar 2011 - 12:38 #8
ups - igen igen