Avatar billede genvej Nybegynder
01. august 2009 - 23:18 Der er 1 kommentar

lyd og billede til mit lcd tv

Jeg har et tv jeg gerne vil have forbundet med min pc.

Jeg har et hdmi kabel og en hdmi->dvi converter (da mit grafikkort ikke understøtter hdmi.

hdmi er koblet fra pc til tv og jeg har et fint billede på min avkanal 5

Nu mangler jeg så lyden. Jeg kobler et rca kabel fra min højtaler udgang på pc til tv'et.

Nu har jeg så lyd på min avkanal 3.

Jeg skulle jo gerne have både lyd og billede på samme avkanal. Hvordan gør jeg det?
Avatar billede crill869 Nybegynder
02. august 2009 - 22:44 #1
hej
  der skal du se bag på dit fjernsyn om der ikke sidder to phono indgange på samme kanal som dit hdmi signal ligger på

  MVH Christian :/\: