Avatar billede zanderk Nybegynder
01. august 2009 - 19:31 Der er 4 kommentarer

iphone 3GS

Hvor kan jeg biligst få en iphone 3GS UDEN Abonnement.
Avatar billede zanderk Nybegynder
01. august 2009 - 20:30 #2
det er godt nok uden Abonnement men hos 3 kan jeg købe den for om krigng 5000 med Abonnement for 6 mrd. og på appels side kan den købes i england til ca 4000 danske så det der fik jeg ikke noget ud af.
Avatar billede Six Nybegynder
01. august 2009 - 20:48 #3
Jamen du spørger om hvor du kan købe den billigst uden abb. :) - jeg var ikke klar over, at hele verdenen var i din betragtning.

Held og lykke med søgningen, jeg følger lige med og ser hvad der kommer af forslag.
Avatar billede justrace Novice
04. august 2009 - 23:46 #4
Hvorfor pokker spørger du efter en UDEN abbonnement og bagefter sammenligner med hvad du kan få den til MED??

Lyder lidt tåbeligt eller.... ?