Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
29. juli 2009 - 23:14 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

hjælp med hjemmeside host

Hej Eksperten.dk

Jeg ville købe en hjemmeside, jeg har kigget på www.surftown.dk
jeg ville vide om det er en god web host eller om jeg skal finde en anden web host..
Jeg ville gerne have en hjemmeside med meget plads og det surftown giver en.

Vis der er en der finder en anden web host hvor man får mere plads så skriv.
Avatar billede tcp Nybegynder
29. juli 2009 - 23:28 #1
prøv at se på http://www.servage.dk/
Avatar billede bacardil Nybegynder
29. juli 2009 - 23:42 #2
Generelt rundt om på nettet så er det ikke de bedste ord der kommer på servage, har dog kun brugt dem til at have materiale oplageret på og det var de okay til, så kender dem ikke selv.

Se evt. http://www.trustpilot.dk/review/www.servage.dk eller http://www.trustpilot.dk/review/www.servage.net

Surftown skulle dog være ret gode efter hvad folk siger, men når man har mange kunder er der naturligvis også altid mange der er føler de burde få mere end de betaler for. http://www.trustpilot.dk/review/www.surftown.dk

Bruger selv unoeuro og de er ganske udemærket, men måske tilbyder de ikke nær så meget plads som surftown for pengene. http://www.trustpilot.dk/review/www.unoeuro.com
Avatar billede tjaz Nybegynder
29. juli 2009 - 23:56 #3
Måske de skulle få styr på deres egen hjemmeside, før de begynder at hoste andre? :P

Det kunne i øvrigt være sjovt at teste hvorvidt deres "limits" er korrekte. Hvorvidt man rent faktisk har 750 gb diskplads og 7 TB trafik når det kommer til stykket ... ved godt du kun må bruge 250gb om dagen, som maks ... men tvivler på at de reelt er tilfældet hvis du udnytter det.

Køb hellere noget hvor de ikke skriver "uendelig alting", så du ved hvad du har at forholde dig til... virksomheder som dem tcp linker til har ALTID en usynlig grænse der er LANGT lavere end den de ligger op til.

Hvis deres servere ligger i danmark og de har en relativt billig trafikpris, ville det koste dem omkring 1.800,- alene i trafik om mdr, at hoste netop dit site, hvis du brugte den kvote de ligger op til.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. juli 2009 - 00:10 #4
De anvender formentlig "overselling", hvor de udmærket er klar over, at langt de færreste kommer op på de maksimale grænser. Dem der ligger langt under giver overskud - de fleste. De få, der ligger tæt på giver underskud. Men det er bundlinien, der tæller.

Men selvfølgelig er der brodne kar i branchen.

Hvis spørgeren kunne specificere, hvad hjemmesiden faktisk skal bruges til, ville det være nemmere at hjælpe. Spørgsmålet er lidt: "Hvilken bil skal jeg købe" - og det er jo ingen, der kan svare på uden flere oplysninger.
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juli 2009 - 00:15 #5
Det er stort set alle udbydere der idag anvender overselling i højere eller mindre grad, det er dog sjældent man ser det som servage.

Men hverken surftown, web10, one.com eller hvad de nu hedder forventer at kunderne ender med at bruge flere GB på web, det er jo altid med begrænsninger i hvad man må have og flere GB html, asp eller php filer m.v. kræver alligevel noget af et system, så er der selvf. dben der hurtig kan fylde, men alligevel.. :)
Avatar billede grippen Nybegynder
30. juli 2009 - 00:20 #6
Jeg har selv haft servage. Deres MySQL servere er ikke de bedste :/
Avatar billede folmani Nybegynder
30. juli 2009 - 08:48 #7
Det handler overordnet set om forventningsafstemning med kunderne, og her er der 2 centrale områder:

1) Selve produktspecifikationerne for webhotellet, herunder plads og trafik!

2) Udbyderens håndtering af de kunder, der måtte være til gene for de andre kunder på serverne.

Hos www.surftown.dk har vi arbejdet med forventningsafstemingen for begge områder. For det første har vi gjort vores webhoteller mere gennemsigtige ved at droppe 'fri trafik' og introducere 'faste trafikgrænser'. Og skulle man ramme sit trafikloft, så lukkes sitet ikke - derimod kontakter vi kunden med henblik på en opgradering, såfremt det sker konsekvent.

For det andet har vi valgt en en proaktiv tilgang til de kunder, som volder problemer for driften af den ene eller anden årsag. Vi anser det for en fælles udfordring at løse problemet og ikke bare kundens eget problem. Derfor går vi i dialog med kunden omkring en løsning fremfor blot at lukke uden varsel!

Mht. overselling så er det ikke et problem i sig selv. Vi har  nogle 'pitstop' servere, hvor vi kan flytte kunderne over midlertidigt, såfremt de er til gene for andre kunder på serverne - og så kan vi finde en løsning efterfølgende. Men har udbyderen ikke denne fleksibilitet, så er den nemmeste løsning en uvarslet lukning med henvisning til forretningsbetingelserne ;-)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
30. juli 2009 - 08:44 #8
men er www.one.dk så bedre end surftown ? :)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
30. juli 2009 - 08:45 #9
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
30. juli 2009 - 08:50 #10
de skal ikke være for dyre
Avatar billede folmani Nybegynder
30. juli 2009 - 08:55 #11
Hvad er billigt og hvad er dyrt?
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
30. juli 2009 - 08:57 #12
jeg tror jeg vælger surftown
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
30. juli 2009 - 11:34 #13
ved det ikke lige nu, men jeg beslutter om det er dyrt eller ej når jeg ser hvad i skriver
Avatar billede folmani Nybegynder
30. juli 2009 - 11:38 #14
Hvis prisen er altafgørende, så vil jeg gerne give dig oprettelsen på 120 kr. u/b - skriv 'hosting' under gavekortkode i bestillingsprocessen (https://surftown.dk/order)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
30. juli 2009 - 12:02 #15
Okay så køber jeg ved surftown :) Og TAK ! :)
Avatar billede Jensen-the-best Nybegynder
30. juli 2009 - 12:03 #16
skriv lige et svar så får du nogle point :)
Avatar billede folmani Nybegynder
30. juli 2009 - 12:06 #17
;-)
Avatar billede bacardil Nybegynder
30. juli 2009 - 13:15 #18
Heh... Nye metoder til at få kunderne i hus i det pressede marked :D