Avatar billede amian Nybegynder
29. juli 2009 - 21:21 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Netgear/vista

Er det muligt at en trådløs router med tilhørende usb nøgle som netkort ikke kan virke på vista.
Grunden til jeg spørger at min nabo net ikke  virker selvom usb nøglen er installeret. den skriver bare at den ikke virker på denne platform.
Routeren er en netgear et eller andet som han har fået fra yousee.
den har virket fint tidligere på xp.

på forhånd tak.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2009 - 21:57 #1
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=9655

Prøv at se om der er noget her du kan bruge.

Eller syntes  jeg, du skal kontakte yuosee support

Min fungerer godt nok på XP, men jeg kan ikke huske om der på cd-rommer der fulgte med stod om det også var kompertibelt til Vista
Avatar billede amian Nybegynder
29. juli 2009 - 22:03 #2
Jeg har hentet driver fra samme side. vista står ikke på cd rommen som kompatibel, men jeg er i tvivl om den ikke skulle være det alligevel. Jeg mener ikke det er så lang tid siden de har fået routeren, så den burde vel være det.
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2009 - 22:43 #3
http://yousee.dk/publish.php?dogtag=ktv_priv_kdsrv_kntkt_ring

Så mener jeg, at du bør kontakte dem. Det er jo det de er der for. De kender næsten helt sikkert problemet
Avatar billede amian Nybegynder
02. august 2009 - 18:14 #4
lukker
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2009 - 14:40 #5
Jeg fandt en løsning her

http://www.ddcs.dk/?pid=12

Jeg fik 2 usb-modems med og det fungerer fint med wnc0505