Avatar billede tofferman Nybegynder
29. juli 2009 - 16:09 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Dåsepresser til øldåser

Hej!

Vi var for nyligt en tur i Sverige, hvor det sommerhus vi havde lånt havde en øldåse-presser. Den kan nok også bruges til sodavand ;o)

Sådan een vil jeg gerne have herhjemme, men jeg kan ikke finde den nogen steder.

Det drejer sig om en anordning som kan hænges på væggen. Man stiller den tomme øldåse i den, og trækker ned i et håndtag hvorved et stempel presser dåsen sammen.

Jeg vil tro at det er noget der koster mellem 100 og 200 kroner.

Men hvor finder jeg sådan een?
Avatar billede giweo Juniormester
29. juli 2009 - 16:19 #1
Hold øje med Netto-reklamen - de har dem tit
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2009 - 16:29 #2
Sådan noget her?
http://www.play.com/Gadgets/Gadgets/4-/3382222/Can-Crusher/Product.html

P.s. har aldrig set dem i Netto :)
Avatar billede tofferman Nybegynder
29. juli 2009 - 18:20 #3
Det er lige nøjagtig sådan een, som du linker til på play.com.

Men vi har prøvet at bestille den dér, men de sender ikke til DK.

Vil holde øje med Netto.
Avatar billede jesper-pedersen Nybegynder
29. juli 2009 - 19:10 #4
Hej, nu ved jeg ikke hvor du bor henne af i landet, men var her for 2 uger siden i Tyskland for at hente forsyninger, og nede i Fleggård havde sådan nogle dåse presser agtig nogen.
Avatar billede Beach Mester
30. juli 2009 - 01:32 #5
Kan købes i DK her--->
http://netcentret.dk/shop/daase-knuseren-1523p.html

Samme model som den John Stigers linker til:-)

//B
Avatar billede Karlkoder85 Praktikant
30. juli 2009 - 09:09 #6
De kan købes i Fleggaard til 69,95 kroner.
Har selv haft 2 med hjemme til familen - selv bruger jeg bare hænderne, men skal have fat i en også som skal sidde inde i skabet lige ved siden af skraldeposen :-)
Avatar billede tofferman Nybegynder
30. juli 2009 - 10:21 #7
Var i Fleggaard i Femarn i tirsdags, og der kiggede vi faktisk efter den. Men de havde den ikke dér.
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. august 2009 - 09:02 #8
Lukker spm
Avatar billede Beach Mester
14. august 2009 - 10:22 #9
Hmm.... Hvorfor nupper du alle dine point selv med så mange "rigtige" svar???

//B
Avatar billede justrace Novice
14. august 2009 - 10:27 #10
Var lige ved at spørge om det samme, selvom jeg ikke har deltaget.
Der må da være nogen der føler sig snydt.
Og fordi hylderne lige var tomme, eller man ikke kunne se dem, er jo ikke det samme som at det er forkert svaret.
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. august 2009 - 10:34 #11
Det kræver først og fremmest at man lægger et svar som jeg kan acceptere.

beach > Jeg skylder lige et svar til dit forslag. Dit link er selvfølgelig ok, men jeg vil ikke betale næsten 200 kroner incl. fragt for sådan een, hvis jeg kan være heldig at finde den til en halvtredser i et supermarked.

Jeg opretter gerne et proforma-spørgsmål til dem som gerne vil have point for deres forslag. Det er sgu ikke fordi jeg vil være fedtet :-)
Avatar billede tofferman Nybegynder
14. august 2009 - 10:36 #12
Avatar billede justrace Novice
14. august 2009 - 10:36 #13
>>Det kræver først og fremmest at man lægger et svar som jeg kan acceptere

Du har da været her længe nok til at vide at svar beder man om. :)
Avatar billede Beach Mester
16. august 2009 - 02:37 #14
Lagt ind på http://www.eksperten.dk/spm/883606 --->

Ja ja da, så ligger jeg da ud:-)

Har ligget lidt på lur en dags tid, da jeg jo ikke er pointrytter, men stadig syntes at ret skal være ret.

Og hvis det så skal gå op i mine høje tanker, bør john_stigers, jesper-pedersen & Karlkoder85 da være med på en deler hvis elles tofferman ser det fornuftige i det *SS*

//B
Avatar billede HansTheMan Nybegynder
05. februar 2013 - 11:17 #15
Husk nu, man må aldrig gå ned på udstyr! Derfor skal du da købe sådan en her: http://www.bramidan.dk/daasepresser