Avatar billede MCNG Nybegynder
29. juli 2009 - 15:33 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

cd/dvd printer

Hey jeg leder efter en printer som kan kopier på cd og dvd og en dvd cd cover, jeg har kigget lidt rundt men under specifikationer på de fleste står der ikke om den kan det.
Det må helst være en canon, den må også kopi, print, scan
Mange tak
Jeg ved den har været oppe flere gange men kan bare ikke finde de printer som i skrvier på nogen steder ;-)
Avatar billede silverweb Nybegynder
29. juli 2009 - 15:55 #1
Canon PIXMA iP4500 Skulle kunne klare det...

http://www.pricerunner.dk/pl/26-995014/Printere/Canon-PIXMA-iP4500-Sammenlign-Priser

Hilsen Silverstone
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2009 - 15:57 #2
Canon:
Pixma MP980
Pixma MP630

De kan det du efterlyser.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
29. juli 2009 - 16:29 #3
IP4500 er en gammel model - den hedder 4600 i dag, og er iøvrigt blot en blækprinter - ikke en multifunktionsmaskine.

Men det er de maskiner John nævner.
Avatar billede MCNG Nybegynder
29. juli 2009 - 18:21 #4
Desværre silverweb jeg ledte ikke lige efter sådan en printer men ellers tak for di hjælp.

Mange tak for hjælpen John_stigers, men hvadfor en maskine af de to vil du anbefale jeg køber, og hvordan laver man en print på en cd/dvd, hvis du vil hjælpe mig tak :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2009 - 18:55 #5
Jeg ville vælge MP630
MP980 er ikke det dobbelte værd efter min mening :)

Når du skal udskrive på cd/dvd er der en guide, der beskriver præcist hvordan man gør, så det kan ikke være nemmere :)
Avatar billede MCNG Nybegynder
29. juli 2009 - 21:06 #6
Mange tak for hjælpen John, så jeg tror jeg køber MP630
Avatar billede MCNG Nybegynder
30. juli 2009 - 19:31 #7
Er der nogen der ved om den kan køre på windows 7 MP630, selvom der står den kan kun køre på windows vista og xp, 2000
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. juli 2009 - 20:37 #8
Jeg vil skyde på at du sagtens kan bruge driveren til Vista under Windows 7, men er dog ikke 100% sikker.