Avatar billede m3q Nybegynder
29. juli 2009 - 14:04 Der er 3 kommentarer

Problemer med DVD Brænder efter XP SP3 opgradering

Hej Eksperter,

Efter opgradering til XP SP3 kan min DVD brænder ikke genkende DVD skiver korrekt...

Når jeg putter DVD+R i maskinen opfatter den indbyggede XP brænder den som en CD-RW, det samme med diverse brændingsprogrammer (har snart prøvet en trial version af alt der findes)...

hvis jeg så bare forsøger at brænde alligevel slår brændingen fejl efter forsøg på at brænde Lead-In

Hvis jeg så smider en almindelig CD-R i så er der ingen problemer, den kan både læse den fint og brænde fint..

Hvad kan der være gået galt her?
Avatar billede m3q Nybegynder
29. juli 2009 - 17:26 #1
har lige prøvet de DVD+R skiver jeg bruger på en anden computer og der virker de fint.. så det er ikke skiverne..

og har lige prøvet med en DVD+R DL på den her, og det vil den gerne...

så tror ikke det er brænderen der er noget galt med..
29. juli 2009 - 19:05 #2
... hvilket brænder program ?
Avatar billede m3q Nybegynder
29. juli 2009 - 19:29 #3
altså har prøvet trial versioner af:

Nero
CloneCD
Alcohol 120%
Free Easy CD/DVD Burner
BurnMyFiles

men går ud fra at resultaten er det samme om så det er trial eller fuld version...