Avatar billede znabela Nybegynder
11. juli 2001 - 11:34 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Opstater af netcafé og tilbud på hardware!

Vi er en lille by som er ved at starte en netcafé til de lokale borgere. Vi har i dette sammenhæng indhentet tilbud fra forskellige hardware leverandører samt netcaféer.

Følgende konfiguration er blevet tilbudt fra en netcafé:
Intel P-III 500mhz
128mb ram
20Gb harddisk
Voodoo5
100mbit netkort
Tastatur og mus medfølger

Evt.
Hubs (100mbit hubs)
Skærme (17\" eller 19\")

Pris ca: 4000,- inkl moms, uden skærm.

tilbud fra en forhandler:
AMD Duron 800 Mhz
PC Chips 810 LMR Bundkort
128MB SDRAM 168Pins 133Mhz
Quantum 10 GB Harddisk
40 X BTC CDROM
3,5\" Diskette-drev
SIS 64 MB AGP grafikkort (Onboard)
Viking 80 Watt Højtaler
Miditower ATX 300 Watt strømforsyning
10/100 Mbit Netkort (Onboard)
CMI 16 Bit lydkort
Chic PS2 Mus
Windows tastatur

Samlet pris: 3395,- inkl. moms, uden skærm
med 17\" skærm: 4995,- inkl. moms

Som saml-selv pc bruger, vil jeg foretrække så lidt onboard som muligt og jeg ville gå efter P3-500\'eren. Nogen forslag på en pris? Måske nogen derude der står og skal af med 10-20 stk pc\'ere fra en netcafé?

Avatar billede znabela Nybegynder
11. juli 2001 - 11:35 #1
Ups ... der skulle ha stået \"Opstarter af netcafé ...\"

DAMNIT!
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
11. juli 2001 - 11:39 #2
Hejsa.....

Ja jeg vil give dig ret......ville også gå efter P3-500......:o)
Jeg kender faktisk en der har en netcafé, jeg kan godt høre om han har noget han skal af med ?

Mr.Athlon
Avatar billede znabela Nybegynder
11. juli 2001 - 11:41 #3
Okay takker ... vend tilbage når du har fundet ud af noget! Så kan det være der falder point af hvis det er noget brugbart! :o)

Jeg kan nævne at byen cafén starter i ligger 15km udenfor Silkeborg, og der er ingen andre netcaféer i området, så bare rolig ... ingen er udsat for konkurrence!
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
11. juli 2001 - 11:43 #4
*LOL*...ok, det lyder godt.....jeg har lige talt med ham, og han ville vende tilbage senere på dagen, så der vil jeg lægge besked...:o)
Avatar billede janomel Nybegynder
11. juli 2001 - 11:54 #5
Hej
Det er en hård pris, du er efter.
Men det kan være at jeg kan hjælpe.
Skriv til mig på ICQ 108617016. Er der i dag.
Avatar billede prodic Mester
11. juli 2001 - 14:46 #6
Gå efter den P3, da den anden løsning er \"tilbuddet\" fra Bj-trading, og den skal du ikke regne med er tilstrækkelig til at spille de nye spil på.
Så P3\'eren selvom den er noget dyrere...
Avatar billede znabela Nybegynder
19. juli 2001 - 15:13 #7
Noget nyt i sagen?
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
19. juli 2001 - 15:21 #8
Oooooops........det var godt du lagde en kommentar.......min kammerat har ikke pt, noget han vil af med.....desværre...:o)
Avatar billede znabela Nybegynder
19. juli 2001 - 15:24 #9
helt iorden ...

Vi venter stadig på noget bureaukratisk halløjsa mht. udlejningslokalet. (Det er en del af et forsamlingshus, og de skal lige snøvle sig sammen om vi må leje lokalerne)
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
13. august 2001 - 15:01 #10
Takker for points, og håber det snart går i orden med din kommende café.....:o)
Avatar billede znabela Nybegynder
13. august 2001 - 15:10 #11
Tjaeh ... det er ikke min ... jeg flyttede til byen, og blev kastet ind i bestyrelsen af min nabo ... hehe

Vi har stadig ikke købt ind, men det lover godt... møde d. 18 hvor det endeligt besluttes/afhgøres om det kan lade sig gøre.