Avatar billede henbottos Nybegynder
27. juli 2009 - 19:11 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

sletning af oversigt og favoritter

Pilen i toppen hvor man åbner de seneste sider man har været inde på, der har jeg halvvejs nede en kategori der hedder oversigt og lidt længere nede favoritter, kan de ikke slettes?? vil bare have det kun er de seneste sider jeg kan se.
27. juli 2009 - 19:49 #1
... der er jo listen over de FAVORITTER som du (og Microsoft!) har indlagt. Du ka' jo bare slette den fra [Favoritter] listen. Specielt "reklame"siderne fra M$ - dem sletter jeg altid...
Avatar billede henbottos Nybegynder
27. juli 2009 - 20:01 #2
Er godt klar over der er favoritter jeg selv har sat plus alt det reklamelort, men det er jo i favoritter der står i siden, men hvofor står de pludselig i den liste når jeg trykker på pilen over de sidste websteder jeg har besøgt, og der er også oversigt, ved ikke hvad forskellen er, men på mit arbejde har jeg ikke det møg under seneste websteder.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2009 - 20:43 #3
IE8> Sikkerhed - slet browserdata.

IE7> Funktioner - Internetindstillinger - slet browserdata.
Avatar billede henbottos Nybegynder
27. juli 2009 - 22:14 #4
Tror desværre ikke i har forstået spørgsmålet, nu har jeg slettet browserdata, det eneste der er fjernet er de seneste websteder jeg har besøgt, og oversigt og favoritter står stadig i dropdown menuen, det skal jeg have VÆK!! Der er fem websteder under hver af dem, jeg vil kun have senest besøgte websteder i den menu
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. juli 2009 - 22:44 #5
Så husk at lade være med at tilføje dem til favoritter???

Højreklik på de favoritter der skal væk og slet dem.
Avatar billede henbottos Nybegynder
27. juli 2009 - 23:07 #6
Men nogen der har set ideen i at de har sat dem ind i drop down menuen og hvad er oversigt pludeslig for noget! og hvorfor er de ikke på mit arbejde med nøjagtig samme browser som her. Så det må jo kunne slettes jo, det er jo ikke favoritterne det er galt med men hvorfor står de derinde, de kan nøjes med at være menuen oppe til venstre, som det altid har været.
Avatar billede henbottos Nybegynder
27. juli 2009 - 23:19 #7
http://www.microsoft.com/danmark/windows/internet-explorer/features/enhanced-navigation.aspx

tjek næstnederste vindue på den side her, der kan i se de har åbnet drop down menuen, og den kommer frem med favoritter der! det er først sket hos mig efter IE8 jeg har aldrig haft det før og kan jeg ikke få det hø væk fra min menu og nøjes med at bruge som jeg altid har gjort? jeg har så også en oversigt også
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2009 - 20:23 #8
Som jeg sagde:

Hvis favoritter er så stort et problem, så gå i favoritter og slet dem.
Husk bagefter IKKE at tilføje sider til favoritter.
hvorfor er de ikke på mit arbejde med nøjagtig samme browser som her Fordi du ikke har tilføjet nogen favoritter på arbejdet, eller jeres IT administrator har fjernet favoritter ved installation.

Men hvori består dit problem egentlig? Er den IE8 der pludselig bliver for god til at fortælle dig hvilke sider du har besøgt, eller er der et andet problem du ikke skriver om?

Du kan jo gå i Funktioner  - internetindstillinger, og her sætte vinge i "slet browserdata ved afslutning", så er det en frisk browser du åbner hele tiden....?
Avatar billede cschow Nybegynder
06. september 2009 - 17:01 #10
Hej.

Jeg har haft samme irriterende problem med IE 8 og har ledt efter løsninger på problemet overalt på internettet. Jeg fandt følgende løsning, som egentlig var rørende nemt:
Funktioner -> Internetindstillinger -> Indhold - > Indstillinger (under Autofuldførelse) -> fjern flueben i "brug Windows Search til at opnå bedre resultater"

...

Kan du bruge det ?