Avatar billede ccarsten Nybegynder
27. juli 2009 - 19:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Joomla menu

Jeg skal have lavet et menu i den anden side i joomla (right)
det skal være som det i (left)

nogle der ved hvordan?
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
29. juli 2009 - 18:16 #1
Jeg ved hvordan, men det kræver en del mere info end det der.
Avatar billede ccarsten Nybegynder
05. august 2009 - 17:46 #2
vil bare bruge en mod_???? men samme som main menu
Avatar billede gadensgaard Nybegynder
05. august 2009 - 17:54 #3
Så gå til Udvidelser - Moduler og tryk "Ny". Vælg "Menu" og vælg "right" i module position.

Så skal du bare vælge "mainmenu" fx som menu, så viser modulet menupunkterne fra den standard hovedmenu.