Avatar billede pierre Nybegynder
27. juli 2009 - 03:10 Der er 1 løsning

Firefox "Hard" reset på Mac

Hvordan sletter jeg alle konfigurationer til Firefox på Mac? Har version 3.5.1.

Har et HTML problem (http://www.eksperten.dk/spm/881911) som nok kan fixes ved at slette alle indstillingerne osv. til Firefox.

Hvordan laver jeg backup af mine bookmarks forresten?
Avatar billede bwyan Nybegynder
27. juli 2009 - 12:16 #1
Hej.

Du laver backup af dine bogmærker ved at gå op i menuen "Bogmærker" og vælger derefter "Arranger Bogmærker".

Tryk nu på knappen "Funktioner" i det nye vindue som kommer frem og vælg "Eksporter HTML".

Du lagde nok mærke til at der også var en "Importer HTML". Den skal du bruge når du vil genskabe dine bogmærker igen.

Med hensyn til dine indstillinger kan du nulstille dem ved at gå ind i din brugermappe i finder. Derefter ind i "Library", så "Application Support" og finde mappen "Firefox" eller "Mozilla", er ikke helt sikker på hvilken en.

Så skal du blot slette mappen, for helt at fjerne dine indstillinger for din bruger. Husk at lukke programmet før du gør det.