Avatar billede pierre Nybegynder
26. juli 2009 - 22:59 Der er 4 kommentarer

Fejlvisning kun i Firefox på mac

Mig og en kammerat er igang med at lave en hjemmeside med videoer men vi er stødt på et design problem.

Linket til siden hvor problement opstår er http://folkets.dk/24. Og her er hvordan det kommer til at se ud http://folkets.dk/Picture1.png i Firefox 3.5 på Mac.

Siden er ifølge XHTML validatoren korrekt XHTML 1.0 Transitional. Og siden renderes korrekt i Firefox 3.5 på Windows, Safari på Mac, Internet Explorer 8 på Windows.

Nogen der kan sige hvad jeg bør gøre for at få det til at se korrekt ud i alle overnævnte browser (IE er jeg dog faktisk ligeglad med).

Hvis jeg fjerner et </div> i kildekoden vises det korrekt i Firefox 3.5 på Mac men så går den itu på alle de andre browsere, samt vil den ikke valideres til korrekt XHTML.
Avatar billede pierre Nybegynder
27. juli 2009 - 00:29 #1
Jeg forstår det simpelthen ikke.

Firefox 3.5.1 burde have samme rendering engine på både Mac og Windows... I hvert fald har de samme Gecko nummer i About vinduet.
Avatar billede pierre Nybegynder
27. juli 2009 - 01:58 #2
Fatter minus af det her. Renderes korrekt i Firefox 3.5.1 på Linux også.

Kan endda ikke engang genskabe fejlen på min Mac Mini med Firefox. Nogen med Mac og Firefox der kan fortælle mig om de kan genskabe fejlen?? Jeg bliver ved med at få fejlen her på min mac. Fatter det ikke!
Avatar billede pierre Nybegynder
27. juli 2009 - 02:00 #3
Selv uden addons kommer fejlen...
Avatar billede pierre Nybegynder
27. juli 2009 - 02:57 #4
Okay så jeg har lige prøvet at tilføje en ny bruger på min mac for at se om jeg kunne genskabe fejlen der. Guess what?? Det kan jeg ikke engang, det er kun MIN bruger på min mac der bliver ved og ved og ved med at lave denne mystiske rendering bug.

Hvordan kommer jeg uden om dette??