Avatar billede jordandk Nybegynder
26. juli 2009 - 16:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny computer.

Ja som spørgsmålet lyder står jeg og skal have en ny computer som hovedsagligt skal bruges som MedieCenter, og en smule spil.

Krav til den:

Pænt kabinet.
God køling.
Plads til en del harddiske (også gerne eksterne).
Køre trådløst N draft (Ville være ked af, at skulle  have kabel på. Da jeg regner med stille den i soveværelset, og fibernet boksen sidder i stuen).
Gerne rimelig lydløs.
HDMI udgang.
Grafikkortet skal gerne kunne trække de nyeste spil sådan rimeligt hvis jeg vælger at ville spille på den.
Harddisk på 1 terabyte til at starte med.
Trådløs mus og tastatur.
Ram (Alt over 3 gb).

Ting som ikke er nødvendige.

Skærm (Bruger min 50").
BluRay drev (Har afspiller)
Styresystem (Vil bruge Ubuntu eller Windows 7).

Mit budget ligger på 7000kr.

Har overvejet denne her. Men hvis jeg kan få mere performance i forhold til det hovedsageligt er et MedieCenter. Så ville det være rart med hjælp.

http://topdata.dk/product.asp?product=6117

Om jeg skal samle alle delene selv er også uden betydning.

På forhånd tak.

Mvh Peter
Avatar billede puno Nybegynder
28. juli 2009 - 18:32 #1
jeg ville vægle at købe den der fra top data
Avatar billede jordandk Nybegynder
28. juli 2009 - 20:01 #2
Problemet er bare, jeg ikke kun ønsker en "ny" computer, men kunne godt tænke mig det i et mediecenter kabinet. Men har fundet delene selv, skal bare have dem bestilt efterhånden. :-)

Hmm, btw siden sidst jeg var herinde, var der godt nok mere gang i den, der skulle man ikke vente flere dage på der skete noget.