Avatar billede mielsen Nybegynder
25. juli 2009 - 13:17 Der er 4 kommentarer

PS3 start problem (mangler hjælp)

Hej,

Min ps3 har lige virket, men så efter jeg slukkede den spiste en gang frokost, så starter den ikke ordenligt op. :S

Den starter op som normalt med at Vise det der
Sony computer entatament eller hva den skriver...

så går den videre til den blå skærm med bølge tingene som køre rundt, og der låser den sig fast ved bare at lade bølgerne bevæge sig rundt. Det eneste jeg kan gøre er at gå ind i controller menuen med min controller ;S

Håber nogle har svar på dette problem, kan nemlig ikke finde noget på google. som har kunne hjælpe mig med dette problem,  ikke engang på playstations officele side fant jeg hjælp om dette....

ps. håber nogle kan hjælpe med dette. Playstationen er kun et måned gammel :S
Avatar billede nemlig Professor
25. juli 2009 - 14:06 #1
Hej.
Jeg har ikke løsningen, men du kan også stille dit spørgsmål i forummet på www.recordere.dk.

Her har jeg flere gange fået hurtig om kompetent hjælp.

Men løsningen kan selvfølgelig også kommer her, hvor der er mange kompetente bidragsydere.
Avatar billede nissen2630 Novice
25. juli 2009 - 14:26 #2
Avatar billede mielsen Nybegynder
25. juli 2009 - 15:11 #3
Har lige kigget på det, men når jeg gør det som en af dem siger, går min skærm bare i sort ;S

så har lige skrevet til den side jeg har købt den af, at den skal sendes ind til dem og så må de fixe den/sende en ny...

har fået et svar et andet sted hvor de siger at flere andre som har købt det sted hat fået en ps3 med fejl.. og de fik en tilsendt med det samme uden problemere...

(godt man har 6 måneders garanti i eu hehe)
Avatar billede mielsen Nybegynder
25. juli 2009 - 15:12 #4
.de fik tilsendt en ny med det samme