Avatar billede dundee Nybegynder
24. juli 2009 - 12:59 Der er 3 kommentarer

Design ski logo.

Hej eksperter.

Jeg sidder og er igang med at lave en ny hjemmeiside som bliver en blanding mellem en ski portal og en hjemmeide for folk der har været på skiferie.

Men jeg mangler et logo til siden.

er der nogen der kan hjælpe mig ?

i kan se hjemmesiden på www.skiliv.dk

Jeg har lidt travlt med at på siden færdig :-(

Hilsen
Jimmy
Avatar billede dundee Nybegynder
24. juli 2009 - 13:46 #1
Logo'et skal være i banner istedet for det der er der nu der hvor der står ski og skål. og så skal det også indeholde teksten SKILIV.DK
Avatar billede oersted Novice
26. juli 2009 - 14:19 #2
send evt en mail til jstevnhovedATgmail.com
Avatar billede renew Nybegynder
29. juli 2009 - 03:48 #3
Hej Jimmy,

Jeg er freelance designer og har efterhånden lavet en del logoer. Se min portfolio på www.rbw.dk

Du er meget velkommen til at kontakte mig på: renew@webspeed.dk eller 27 28 06 19

mvh René