Avatar billede bas Forsker
23. juli 2009 - 12:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Outlook-mapper i Stifinder

Hej

Hvordan opretter man mapper i Outlook 2003, som kan åbnes
via Stifinder (Windows XP)?

Jeg har lige set en, der i Stifinder har nogle mapper med
konvolut-ikoner, hvori han gemmer mails fra Outlook 2003.

Hvordan mon han har lavet det?
Fyren er taget på ferie, så jeg kan ikke lige spørge ham.

Skal mapperne mon oprettes i Outlook eller i Stifinder?

Tak.

Mvh. Martin
Avatar billede b-and Novice
23. juli 2009 - 13:11 #1
Jeg har lidt svært ved at følge dit egentlige spørgsmål - sagt på en anden måde, jeg forstår det ikke rigtigt.

Men stien til Outlook PST fil ser sådan ud:
C:\Document and Settings\(dit brugernavn)\Lokale indstillinger\Application Data\Microsoft\Outlook
23. juli 2009 - 13:50 #2
Mapperne er almindeligt oprettet i stifinder.
De enkelte "konvolut" filer er kommet fra Outlook2003 ved at 'trække' den/dem ud fra Outlook til relevant mappe i Stifinder...
Avatar billede noit Nybegynder
23. juli 2009 - 21:38 #3
Eller ved at have tilgang til sine mail folder via VPN eller en ftp linie...

kontakt din udbyder av mail og hør om ftp tilgang til dine mail foldere..

Jeg har det samt jeg har en kopi af alle vedheftede filer og mails som en html fil.

En lækker backup løsning..
Avatar billede bas Forsker
24. juli 2009 - 13:53 #4
Hej

Ja, jeg indrømmer, at jeg ikke fik formuleret mit spørgsmål så klart, men karise_larry har givet mig svaret.

Jeg beskriver lige her igen den procedure, som jeg har brugt:

Kopiér den pågældende mail med Ctrl + C

Åbn Stifinder og find / opret den mappe, hvor du vil gemme mailen.

Sæt mailen ind i mappen med Ctrl + V (eller højreklik og vælg
Sæt ind).

Tak for hjælpen.

karise_larry, poster du et svar?

Mvh. Martin
24. juli 2009 - 15:27 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)