Avatar billede zeimarr Nybegynder
22. juli 2009 - 17:59 Der er 5 kommentarer

Bærbar display ved opstart

Min Toshiba Satellite A300-1K6 opfører sig mærkeligt.

Når jeg starter den op, og lige er gået ind på skrivebordet, kan der gå mellem 5 sekunder, og 5 minutter, og så crasher hele skææmen, og er bare helt hvid og farvet, det ligner lidt der er knaldet en hammer ind i skærmen.

den gør det lige når den har lyst. det kan være fra første gang jeg starter den, så er der ingen problemer.

men nogle gange gør den det hver gang, og kan først fungere efter 3 eller 4 genstart.

Det kan kun laves ved at holde sluk knappen inde, den fryser totalt.

Er det bare at smide den afsted på garantien, eller..?
22. juli 2009 - 18:22 #1
- Nemlig - Ta' evt et billed af 'oplevelsen' da det tilsyneladende er periodisk ?

PS: Generelt husk her på E at skrive hvilket OS/Styresystem ?
Avatar billede zeimarr Nybegynder
22. juli 2009 - 19:37 #2
Det er på Windows vista den gør det :/

http://img176.imageshack.us/i/dsc00317k.jpg/

- Således fryser skærmen bare helt fast, den flimrer ikke engang eller noget..
22. juli 2009 - 21:17 #3
Leverandøren siger nok GENINSTALL hele baduljen. Brug en eller anden "hot" key/tast under opstart og den gør det hele selv (og ALT DIT bliver slettet...)
Avatar billede zeimarr Nybegynder
23. juli 2009 - 00:55 #4
jeg har prøvet at ligge nu vista ind, og det hjalp ikke.
23. juli 2009 - 07:06 #5
RETUR !!!