Avatar billede massi99 Nybegynder
22. juli 2009 - 15:58 Der er 3 kommentarer

Cod4 iw3mp.exe problem

Hej lige pludselig mens jeg sad og spillede en zm mod i cod4 går den ud og jeg prøvede så at gå ind i spillet igen bare uden mods, men hver gang jeg trykker join server kommer fejlen med iw3mp.exe min cd og key code er org. Jeg tror det er noget med min profil, hvis jeg opretter en ny profil, virker det fint. Men jeg vil spiller på den profil jeg har brugt så lang tid på. Har prøvet det med stereo mix, mic jack stik, reinstall og updatet punkbuster, cod 4 patch, directx hvad kan jeg gøre mere.
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
31. juli 2009 - 17:38 #1
Hej

Prøv og gå ind på denne sti her (På din cmputer):
[driveletter]:\Users\[Username]\AppData\Local\VirtualStore\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players

Kopier din profil til skrivebordet (eller hvor du synes), og så prøv at geninstallere spillet. Og så til sidst kopier profilen tilbage.

Så mister du i hvert fald ikke dine stats, og så får du da udelukket problemer med spillet.

Mvh. Alexander
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
31. juli 2009 - 17:41 #2
Hmmm... Så selvfølgelig først bagefter at du havde prøv at geninstallere... :(
Avatar billede z4nd3r Nybegynder
31. juli 2009 - 17:46 #3
Åbn spillet

Start dit Zombie Mod

Og ændre "Selected Map Filter"