Avatar billede thomas_b Nybegynder
22. juli 2009 - 01:58 Der er 5 kommentarer

Tips og tricks til grafik

Hej Eksperter...

Jeg har en lille forspørgsel..

På denne side (http://osc.template-help.com/osc_23137/index.php) syntes jeg at toppen med buen der mødes oppe til højre er ret fed...

Nogle der har nogle tips til hvordan man kunne tegne den i PhotoShop - hvis ikke så om der en der hurtigt kan tegne en ;)

evt. i farvenuancerne: #ed89a0 - #ebaccb - #edb3d0

1000 tak
Avatar billede computerlab Nybegynder
22. juli 2009 - 07:23 #1
Hej Thomas

Jeg vil mene, at det ville være nemmest at tegne den i Illustrator, og derefter importere den ind i Photoshop.

Mvh
Brian
Avatar billede thomas_b Nybegynder
22. juli 2009 - 08:45 #2
Hej Brian...

Det er første gang jeg går i gang med Illustrator så, ;) Har du en psd-fil for Illustrator - som jeg kan se, hvor der ligger nogle layers eller lign...? -  som jeg kan bruge lidt til hjælp? :)
Avatar billede computerlab Nybegynder
22. juli 2009 - 09:09 #3
Hej Thomas

En Illustrator fil hedder AI. Ja, der arbejder man også i lag.

Jeg kan godt tegne den for dig, men det kommer til at koste en time.

Mvh
Brian.
Avatar billede thomas_b Nybegynder
22. juli 2009 - 10:23 #4
Det jeg lidt ledte efter var hvis du have en gammel AI-fil som jeg kunne lege lidt med...
Avatar billede computerlab Nybegynder
22. juli 2009 - 10:34 #5
Jeg kan lave en ny AI-fil.

Der findes masser af guides på nettet, prøv at google "illustrator tutorial", her er f.eks. en, hvor du kan downloade en AI-fil:
http://www.ndesign-studio.com/resources/tutorials/abstract-background/