Avatar billede lafemme Nybegynder
21. december 1999 - 15:33 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Scrollbar i venstre side.

Til trods for at jeg godt kan se at spørgsmålet har været diskuteret her i Eksperten, er det stadig ikke lykkedes mig at finde ud af hvordan man flytter  scrollbaren over i venstre side af vinduet.
Hjælp please.Helst med source-koden. Eller et ret klart svar tak.
Avatar billede jumper Nybegynder
21. december 1999 - 15:46 #1
Du kan IKKE flytte scrollbaren over i venstre side af vinduet!!

Du kan dog skabe den samme effekt ved at åbne et nyt vindue uden scrollbars og lave din egen scroller.

Et omfattende projekt, medmindre du er godt inde i Javascript og DHTML ;)

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
21. december 1999 - 23:46 #2
hvis du tilføjer dette i "body" burde det virke...!

<body bgcolor="black" scroll="no".......

så skulle det virke....hilsen mainframe
Avatar billede jumper Nybegynder
22. december 1999 - 00:29 #3
mainframe, det flytter jo ikke scrollbaren over i venstre side *GG*

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
22. december 1999 - 00:37 #4
nåå, jeg misforstod lige spm.. ups *gg*
Avatar billede lafemme Nybegynder
22. december 1999 - 08:44 #5
Tak gutter, du mistede 5 point jumper, til mainframe for hans humoristiske indslag.
Endelig faldt tiøren mht. venstre scrollbar. Tak jumper.
Avatar billede jumper Nybegynder
22. december 1999 - 11:39 #6
Forresten, hvis du skulle havde lyst til at prøve at lave en scrollbar i venstre side har Dan Steinman lavet en udmærket scroller der hurtigt kan ændres til at sidde i venstre side.

http://www.dansteinman.com/dynduo

Ellers er http://www.htmlguru.com også et godt sted at kigge på for et eksempel på en alternativ scroller ;)

/Thor
Avatar billede Slettet bruger
22. december 1999 - 12:03 #7
Tak for de 5 ponit lafemme... :)