Avatar billede lotte48 Nybegynder
21. juli 2009 - 13:07 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kigge i mdb som er dannet i winfinans

Hvordan bærer man sig ad med at fiske data ud af en mdb-database, som er dannet i en winfinans pro, hvortil licens-nøglen er gået tabt. Jeg har naturligvis ret til at se og anvende databasen.... men hvordan ??

/Lotte
Avatar billede supertekst Ekspert
21. juli 2009 - 13:57 #1
Er det en adgangskode, der forhindrer adgang eller ???
Avatar billede lotte48 Nybegynder
21. juli 2009 - 20:42 #2
Jeg får at vide at den aktuelle brugerkonto ikke har tilladelse til at konvertere eller aktivere denne database. Jeg skal være medlem af brugergruppen mv.

/Lotte
Avatar billede supertekst Ekspert
21. juli 2009 - 20:53 #3
Måske kan kan dette omgås via VBA? Du er velkommen til at sende den - så skal jeg forsøge - .zip'es

Mailadr. under min profil.
Avatar billede supertekst Ekspert
22. juli 2009 - 12:05 #4
Alle tabeller blev importeret til en ny database...