Avatar billede dl Nybegynder
21. juli 2009 - 09:11 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

DotNet 4.0 Referencer og interfaces

Jeg sidder og arbejder med DotNET 4.0 da det har den ADO.NET entite funktionalitet jeg skal bruge.

Jeg sidder og er ved at lave noget Create, Update, Delete funktionalitet, og har derfor fundet noget smukt kode på nettet.

http://blog.zoolutions.se/post/2009/03/26/Generic-Repository-for-Entity-Framework.aspx#viewSource

http://blog.zoolutions.se/post/Entity-Framework-in-aspnet-applications.aspx

( Tak til ham )

Mit problem er dog nu, at få implementeret det ind i mit projekt.
Jeg er løbet ind i disse fejl:

The type or namespace name 'ICriterion' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

The type or namespace name 'ModelEntities' could not be found (are you missing a using directive or an assembly reference?)

Da dokumentation ikke er lagt ud andnu, så ville jeg høre om nogle kunne fortælle mig, hvad jeg skal gøre for at løse denne lille udfording ??

Jeg bruger: DotNET 4.0 Beta,  Visual Studio 2010 Beta.

// dl
Avatar billede sirius Nybegynder
21. juli 2009 - 10:34 #1
Det repository er lavet til den udgave af entity framework som blev udgivet med Visual Studio 2008 SP1, hvis du vil have et repository som er optimeret til Entity framework 4.0 beta kan du prøve at tjekke denne blog ud: http://devtalk.dk/
Avatar billede dl Nybegynder
30. august 2009 - 21:22 #2
sirius kommer du med er svar.
Avatar billede dl Nybegynder
15. december 2009 - 14:48 #3
Jeg lukker.
Skriv hvis du vil have point for spørgsmålet.
Og gerne henvise til denne tråd.