Avatar billede dang Praktikant
20. juli 2009 - 22:12 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Digital engangs kamera.

Hejsa Eksperter.

Er det bare mig eller er det ikke til at finde digitale engangs kameraer i DK
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2009 - 22:45 #1
Det var Hype i USA omkring 2003. Men jeg kan ikke se formålet med et digital engangs kamera ( som kan genbruges ) så mon ikke de har lukket biksen.
Avatar billede H_Tingleff Nybegynder
20. juli 2009 - 23:10 #2
Jeg tror osse det er dødsdømt herhjemme, men prøv ebay.com - der kan man som regel finde alt muligt..
Avatar billede dang Praktikant
20. juli 2009 - 23:16 #4
Ja, det var nok også det jeg selv mere eller mindre var kommet frem til men ville lige forhøre mig om der var nogen der vidste mere end jeg ! Hva siger i til at dele point.
Avatar billede H_Tingleff Nybegynder
20. juli 2009 - 23:18 #6
Det er op til dig, hvem pointene, skal gå til :-)
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2009 - 23:36 #7
H_tingleff: stadig film - "Single Use Disposable Camera with ISO 800 Film"

tag de point selv dang. Ingen har et svar
Avatar billede H_Tingleff Nybegynder
20. juli 2009 - 23:40 #8
Det er en delvis løsning, da man med i prisen, får dem digitalt på en CD-Rom, så man har sine billeder digitalt, istedet for udelukkende, at have dem på fremkaldte billeder.

Men korrekt, ingen af os har et klart svar!!
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2009 - 23:51 #9
Alle fotohandlere kan levere en CD med digitale billeder fra en film
Avatar billede Slettet bruger
20. juli 2009 - 23:54 #10
Ahh nu kan jeg se hvad du mener H_Tingleff, der er så et tilbud med i prisen for et normalt engangskamera at få en CD.

Men har jo intet at gøre med en Digitalt kamera
Avatar billede H_Tingleff Nybegynder
20. juli 2009 - 23:58 #11
stop den bare her, vi er ude i ordkløveri, jeg begik en fejl, ved at poste 2 muligheder af kamearer jeg troede var digitale, du så fejlen, og har nu gjort mig opmærksom på dette... fint!