C5 Light 3.0 - fakturaudskrift virker ikke HJÆÆÆÆÆÆÆÆLP
HejsaNu har jeg skiftet printer og så er alt galt. Havde før en HP Officejet D145 hvor alle udskrifter fungerede fint. Det er lige gået i stykker, så har købt en ny HP Photosmart C309a maskine.
Alle programmer udskrives perfekt (excel, outlook, word etc) med undtagelse af C5 3.0.
Når jeg i C5 udskriver rapporter, så går det fint, men når jeg udskriver faktura går det helt galt.
Har talt med Norriq/C5 og supportafdelingen siger, at jeg skal have opdateret C5 til en nyere version, da det formentlig er derfor (ja, det kostede så 600,- ex. moms at få den oplysning i supporttid!!). Min revisor anbefaler mig at levere HP maskinen tilbage og anskaffe en alm. billig Brother printer, så er problemet løst, dog mener min revisior at med rette rådgivning bør HP kunne virke med min "gamle" C5 3.0.
Vi har selvfølgelig tjeket printeropsætning etc, men alligevel lykkedes det ikke.
NÅR jeg udskriver fakturaer kommer flere af dem 100% korrekt ud, men så kommer der ind imellem nogen ud, hvor de sidste linjer mangler for neden. Kan f.eks. skrive en faktura ud, som er OK og skal jeg så udskrive en kopi af samme faktura, så mangler der de sidste linjer. Nogen gange mangler mange linjer andre gange er det kun ½ linje dvs. det er kun bunden som er problemet.
Vi er et mindre firma, som ikke bruger lagerfunktion etc, så har ikke det helt store behov for at udvide og investere for meget.
Har lige købt udvidet kapacitet til C5 3.0 til ca. 2.000,- og nu vil Microsoft have at for at opdatere skal vi betale et større beløb for at indhente de år vi ikke har betalt for at opdatere (og ikke haft behovet). Supportafdelingen anbefalede at købe et helt nyt C5 program.
Syntes det er meget omstændigt, vil jo bare have de sidste par linje på fakturaudskriften, så er alt løst.
Mon en export "der-ude" kan hjælpe :)
Jeg venter med stor spænding
Bedste hilsner fra Lena