Avatar billede zanderdk Nybegynder
18. juli 2009 - 22:37 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

homebanking

hvis jeg flytter nogle penge fra en konto til en andern på en lørdag hvor lang tid går der så før pengene er flytttet.
Avatar billede justrace Novice
18. juli 2009 - 22:46 #1
Samme bank?
Avatar billede zanderdk Nybegynder
18. juli 2009 - 22:49 #2
ja
Avatar billede nemlig Professor
18. juli 2009 - 22:50 #3
Hvis samme bank, så er pengene på kontoen på mandag.
Hvis ikke samme bank, er er pengene på kontoen på tirsdag.
Avatar billede zanderdk Nybegynder
18. juli 2009 - 22:51 #4
nemlig skiv et svar og du får de 200
Avatar billede zips Juniormester
18. juli 2009 - 22:55 #5
Hvis jeg flytter penge fra en konto til en anden i samme bank sker det med det samme, lige meget hvad dag det er, banken er nordea
Avatar billede zanderdk Nybegynder
18. juli 2009 - 22:59 #6
jeg har vensyssel og det er lidt vigdigt.

men vil også gerne vide hvor hurtigt paypal flytter. vis nu vi siger det også er en lørdag.
Avatar billede nemlig Professor
18. juli 2009 - 23:05 #7
zips: Det afhænger af datacentralen. Det er ikke alle bankcentraler, som flytter på lørdage, søndage og helligdage. Det sker i så fald tidligt på den kommende bankdag (hverdag).
Avatar billede nemlig Professor
18. juli 2009 - 23:11 #8
zanderdk: Konto til konto overførsel i eget PI er det hurtigste. Hvorfor paypal?
Avatar billede zips Juniormester
18. juli 2009 - 23:14 #9
nemlig: det var også derfor jeg skrev nordea da jeg altid har kunne gøre det uden problemer :-)

Paypal er noget helt andet, der skal det være på en dag banken har åben, altså en hverdag.

Der er mange fordele med paypal
https://www.paypal.com/dk/cgi-bin/webscr?cmd=xpt/Marketing_CommandDriven/securitycenter/buy/Privacy-outside
Avatar billede zanderdk Nybegynder
18. juli 2009 - 23:46 #10
jeg har fåndet ud af at man ikke skal brug paypal men jeg fandt aldrig ud af om vendsysel flytter på lørdage og søndage.
Avatar billede nemlig Professor
19. juli 2009 - 00:14 #11
Jeg er ret sikker på, at Sparekassen Vendsyssel er kunde hos datacentret SDC.
Men jeg er ikke 100% sikker på, om der sker overførsler om lørdagen og søndagen.
Kan du ikke bare prøve at lave en overførsel til en af dine egne konti (hvis du da har flere). Hvis du kan det, er jeg ret sikker på, at du også kan overføre til andre kunder i samme pengeinstitut.
Men mit gæt er nu, at det ikke er muligt.
Jeg sender et svar - så kan du selv afgøre, hvordan du vil fordele pointene.
200 point er nok noget i overkanten.