Avatar billede reinewald Nybegynder
17. juli 2009 - 11:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

lave formel med den visuelle værdi i et felt

Hej

Jeg har lavet en pivot tabel, hvor jeg har ændret formateringen på et felt, så jeg får regnet antal timer ud.

i c4 har jeg værdien 49 som er antal timer. Formateringen jeg har brugt er [t].

Hvis jeg formaterer det til "tal" får jeg 2,05.

Når jeg så laver en formel med dette felt "=c5/c4" så regner formlen med "2,05" og ikke 49.

Hvordan får jeg din til at benytte værdien 49, og ikke 2,05?

Håber i forstår, ellers sig venligst til.
Avatar billede reinewald Nybegynder
17. juli 2009 - 11:48 #1
Og der er tale om Excel 2003
Avatar billede pdj Novice
17. juli 2009 - 12:33 #2
Venter stadig på det rigtige spørgsmål der giver 42, men her er svaret "24". Excel benytter Float til at regne med tider, og 1=1 døgn. Så gang dit resultat med 24...