Avatar billede Slettet bruger
16. juli 2009 - 11:12 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Alternativ til Windows Movie Maker

Hej alle Eksperter og kendere af internettets udbud

Jeg leder efter et gratis alternativ til Windows Movie Maker, som jeg har haft en del problemer med.
Med Movie Maker, som følger med Windows-PC'er, kan man klippe i filmklip og sætte sekvenser sammen, og til slut publicere, altså oprette, sin færdige film i en enkelt fil.

Og det er alt, hvad jeg skal bruge - smarte effekter, overgange, lydoverlejringer osv. er overhovedet ikke nødvendigt.

Er der nogen, der kender til et gratis program med disse egenskaber?

  // Steeven
Avatar billede pon Nybegynder
17. juli 2009 - 14:25 #1
Du kan prøve med VirtualDUB http://www.virtualdub.org/

det kan ikke alt muligt fancy halløj, men det kan da klippe og klistre klip sammen
Avatar billede Slettet bruger
16. januar 2010 - 22:01 #2
@ pon

Læg et svar for point.

  // Steeven
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2010 - 12:26 #3
Lukker.