Avatar billede mollebob Nybegynder
15. juli 2009 - 15:48 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

automatisk dj-mix program

Hej

For nogle år siden fandt jeg et dj-mixer program som kunne auto-mixe sange helt af sig selv - ved at lægge sange som skulle høres efter hinanden. Man kunne f.eks. bestemme at den næste sang skulle begynde inde midt i sangen, og derefter mixe så det passede sammen.

Har prøvet at google det men ingen resultat.. Det eneste jeg kan huske er at baggrunden var sort.

På forhånd tak
15. juli 2009 - 16:58 #1
Måske ikke liiiiige det, men du får den alligevel -> http://mmmunk.dk/mmmjukebox/ ...
Avatar billede mollebob Nybegynder
16. juli 2009 - 01:19 #2
Netop dette program kender jeg godt, men nej det er ikke lige sådan noget.. Men tak alligevel :)

Det er mere et DJ-program som funger ligesom et almindeligt dj-mixer program, hvor man kan lidt af vært og hvor hoved-funktionen er at det kan auto-mixe
Avatar billede mollebob Nybegynder
16. juli 2009 - 03:09 #3
Så fandt jeg det endelig: Det var MixMeister det hed!

http://www.mixmeister.com/
16. juli 2009 - 06:31 #4
(Så ved jeg også det *S* !)