Avatar billede tinto Nybegynder
15. juli 2009 - 12:58 Der er 2 kommentarer

Drivere usb + kortlæsere

USB - kortlæser - kan ikke finde drivere
hej!
Jeg har det problem at når jeg forsøger at tilslutte en usb enhed eller benytte kortlæseren - får jeg meldingen at der ikke kan findes drivere. Vedr. kortlæseren kan jeg bruge den en gang hvorefter jeg skal lukke PCen ned og starte op igen. synes jeg har forsøgt alt (opdatering af Bios m.m.)
jeg kører Vista og der er tale om en Medion maskine.
Håber nogen kan hjælpe!
Mvh
tinto
Avatar billede mcb2001 Nybegynder
15. juli 2009 - 13:08 #1
Som skrevet i den forrige post...

Har du installeret windows XP drivere, som så ikke virker korrekt?

Jeg ville prøve at finde en Vista driver til kortlæseren og så installere denne
Avatar billede off-line Nybegynder
15. juli 2009 - 16:17 #2
Det er med kortlæser som med USB. De kræver ingen andre driver
end dem som ligger i windows. Prøv at slette kortlæseren i
enhedshåndtering og genstart.