Avatar billede Tossekenni Nybegynder
14. juli 2009 - 20:56 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Lyd program

hej.

er der nogen der kender et lyd program hvor man kan lave sin stemme om men den skal ikke optage det. det skal være sådan at imens man snakker med andre er den lavet om ikke sådan at man skal til at sende den.

på forhånd tak.
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
14. juli 2009 - 21:39 #1
Det er så let som at skrive: "Voice Changer" på google :)
Avatar billede Tossekenni Nybegynder
14. juli 2009 - 21:42 #2
okay men har du ikke et program du kan anbefalde som du ved virker.?
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
14. juli 2009 - 21:57 #3
Jo, hvis du gider give penge for det. Kan ikke finde nogle freeware :)
Avatar billede Tossekenni Nybegynder
14. juli 2009 - 22:01 #4
når ok helt iorden. gidder ikke lige ofre penge på det. det kunne bare være lidt sjovt at prøve.:)
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
14. juli 2009 - 22:16 #5
Download en trial :)
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
16. juli 2009 - 23:06 #6
Svar? :b
Avatar billede Tossekenni Nybegynder
07. august 2009 - 11:52 #7
jeg ved ikke hvorfor men når jeg har den der trial og den er igang gidder den ikke at virke når man snakker med andre?
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
07. august 2009 - 15:09 #8
http://www.audio4fun.com/ den der du bruger?
Avatar billede Tossekenni Nybegynder
08. august 2009 - 10:08 #9
jeg kan godt prøve den men virker den også inde på spil og sådan?
Avatar billede kelleolsen Nybegynder
08. august 2009 - 12:39 #10
Nej, er næsten sikker på at det ikke virker gennem spil. Men over fx Ventrilo virker det