Avatar billede racermouse Nybegynder
14. juli 2009 - 12:19 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Acer bærbar lukker ned.

For et par måneder siden lukkede min Acer Bærbar ( Godt et år gammel) midt i at jeg så net TV. Herefter sker det hver gang min datter spiller Sims 2. Den bliver varm og lukker herefter ned uden varsel - er der nogen der har en forklaring på dette ?

Tak
Avatar billede hmanback Nybegynder
14. juli 2009 - 12:28 #1
Det lyder som om blæser til cpu eller grafikkort(hvis der en på GPU'en) er røget sig en tur.

Kan du på maskinen mærke om blæseren kører?
Avatar billede racermouse Nybegynder
14. juli 2009 - 12:42 #2
Blæseren kører i hvert fald.
Avatar billede hmanback Nybegynder
14. juli 2009 - 12:58 #3
Hvilken model er din Acer?

Når din maskine bliver varm, køre blæseren så for fuld damp?

Kan måske være virus. Tjek under "Guides" for hjælp til dette.
Avatar billede racermouse Nybegynder
14. juli 2009 - 13:09 #4
Modellen er en Aspire 5315.

Blæseren kører med samme styrke hele tiden, hvis man kan sige det sådan.
Tak forde du tager dig tid til at svare.
Avatar billede hmanback Nybegynder
14. juli 2009 - 13:21 #5
Prøv at tjekke denne tråd, du er ikke alene :)

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=365307

Jeg ville kontaket Acer og høre hvad de har at sige. Du kan jo prøve selv at rense maskinen, men har du stadig en garanti så få den afleveret.

Det er vist det bedste jeg kan komme op med.
Avatar billede hmanback Nybegynder
20. juli 2009 - 15:18 #6
Husk at lukke spørgsmålet...
Avatar billede racermouse Nybegynder
28. august 2010 - 18:06 #7
Lukker