Avatar billede Slettet bruger
14. juli 2009 - 08:57 Der er 4 kommentarer

Online betaling, ASP.net, hvordan?

Hej

Jeg skal have lavet noget online betaling med dankort på en asp.net side, er der nogen der kender nogle gode eksempler eller beskrivelser på hvordan man kommer i gang med det?

På forhånd tak
Avatar billede hmortensen Nybegynder
14. juli 2009 - 09:16 #1
Du kan starte med at læse lidt her:
http://www.dibs.dk/produkter/dibs-internet/?gclid=CKfrkonT1JsCFYoVzAodV0T3Jg

(Der findes også andre gateways)
Avatar billede arne_v Ekspert
15. juli 2009 - 03:18 #2
Det er ihvertfald en god ide at vælge en løsning hvor man ikke skal PCI-DSS certificeres.
Avatar billede olmer Nybegynder
15. juli 2009 - 17:01 #3
I mit firma benytter vi DIBS løsningen, og det har været rigtigt nemt at gå til. Deres telefon support er også meget kompetent. JEg kender så ikke andre gateways, men vi er meget tilfredse med DIbs løsningen. Der findes .net library fra DIBS lige til at inkludere i dit projekt, hvilket faktisk gør det endnu lettere, end den løsning vi har lavet.
Og nej jeg er ikke DIBS ansat, jeg synes bare det har været et nemt produkt at arbejde med :-)

Ole
Avatar billede hmortensen Nybegynder
25. december 2009 - 21:23 #4
Luk