Avatar billede asbjørn Nybegynder
13. juli 2009 - 18:01 Der er 1 kommentar

Bluetooth i stedet for USB kabel

Hej eksperter

Er det muligt at forwarde eller konfigurere en bluetooth-enhed sådan, at PC'en tror det er en USB-enhed?

Sagen er den at jeg har et program (WayFinder MapLoader) som forlanger at min mobil skal tilsluttes PC'en via et USB-kabel (som jeg ikke har) for at den kan genkende min telefon (SE P910). Kan man på nogen måde snyde MapLoader til at tro at min USB-forbindelse med mobilen er en "USB device"? Evt. ved at forwarde den pågældende COM-port? El. lign.

Nogen bud?
Avatar billede michaelthomsendk Nybegynder
16. juli 2009 - 13:34 #1
Ja, det kan man under com-porte.
Du kan ikke få en vejledning af mig, da det afhænger af din bluetooth, opsætning og drivere.
Det skal for god orden skyld siges at dette har drillet mig flere gange.