Avatar billede lytzen Nybegynder
12. juli 2009 - 22:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjemmesideforside underlig i ny version af Firefox og IE

På hjemmesiden www.tstkarateskole.dk er der sket et eller andet med forsiden, da Nyheder og Kalender har forskubbet sig.
Problemet er både i IE og Firefox. Men kører jeg IE 8 i Compatibility view, så ser det fint ud.

For noget tid siden fungerede det dog i Forefox, men jeg kan ikke huske hvilken version.

Vi er flere der retter i filerne, så det kan godt være at der er sket noget med CSS filen ved et uheld, alternativt understøttes koden bare ikke af de nye versioner browsere.

Kan nogen hjælpe med at finde fejlen?
Avatar billede zips Juniormester
12. juli 2009 - 22:33 #1
Prøv at rette denne css til 96% istedet for 100%

#primarycontainer
{
float: left;
margin-right: -18.0em;
width: 100%;
}
Avatar billede hmanback Nybegynder
13. juli 2009 - 13:42 #2
Du bør tjekke din side, der er en del fejl i forhold til den DOCTYPE du har sat, hvilket kan betyde at browserne ikke "renderer" siden korrekt.

http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A%2F%2Fwww.tstkarateskole.dk%2F

Dermed ikke sagt, at Zips forslag ikke løser dit problem.
Avatar billede lytzen Nybegynder
13. juli 2009 - 21:51 #3
Det med de 96% fungerer. Zips, skriv et svar - så får du points'ne
Avatar billede zips Juniormester
13. juli 2009 - 22:11 #4
Her er et svar :-)