Avatar billede Bremer15 Nybegynder
12. juli 2009 - 13:10 Der er 6 kommentarer

gta san andreas problem med at loade nyt game!!! hjælp

hejsa !

når jeg trykker på new game, så loader den, men når den loader halvdelen så stopper den. også hvis jeg trykker på ctrl,alt delete også trykker på jobliste, så kan jeg så se at der står at spillet ikke svarer?????? ingen mening for mig, og jeg har spillet det men slettede saved game igen.
jeg bruger windows vista service pack 1, model xps xps_630I
med 4,00 gb ram
32-bit operativ system
5,9 i klassifikation
prossecer: intel(R)Core(TM)Quad CPU Q9450 @2.66GHz 2.66GHz

nogen der kan hjælpe?
og der er installeret directx 9 på!
Avatar billede Lillemanden87 Nybegynder
12. juli 2009 - 14:14 #1
du siger du har slettet saved game, men har du også prøvet at reinstallere selve spillet?
Avatar billede Bremer15 Nybegynder
12. juli 2009 - 14:37 #2
ja har prøvet det flere gange, også kontrolpanel -> tilføj/fjern programmer også trykkede jeg fjern.
Avatar billede Lillemanden87 Nybegynder
12. juli 2009 - 16:09 #3
prøv at reinstallere dit grafikkorts driver
Avatar billede Bremer15 Nybegynder
12. juli 2009 - 16:29 #4
hvordan gør man det? ;b
Avatar billede Bremer15 Nybegynder
12. juli 2009 - 16:47 #5
det har jeg lige gjordt, også sagde den at jeg skulle genstarte computeren så det gjorde jeg! da den så var startet op prøvede jeg at åbne spillet igen men det same sker.
Avatar billede Lillemanden87 Nybegynder
12. juli 2009 - 18:10 #6
prøv at opdatere til patch 1.01, vær opmærksom på US/euro version.

Google det :)

Hvis det er et illegalt downloadet spil skal du også have en ny game fix.