Avatar billede zaxdk Nybegynder
11. juli 2009 - 16:46 Der er 3 kommentarer

GTA IV fejl...

Hej, fik det problem at strømin gik, i huset da jeg instaleret GTA IV. men den vil ikke starte spillet og den vil ikke slette spillet, eller lade mig instalere et, nyt...

har prøvet at Slette alle de filer fra mapperne med GTA IV, men virker heller ikke...

så nu er jeg på bar bund...

en ven siger at det er noget med reg databasen der skal kigges på, men hvad og hvordan viste han ikke.. sagde jeg skulle kigge her forbi... en der måske kan klare denne fejl?

gider helst ikke bruge flere timer på at installere og opdatere og alt det igen
Avatar billede zaxdk Nybegynder
11. juli 2009 - 16:48 #1
glemte at sige jeg køre Windows Vista ultimate 32 bit
11. juli 2009 - 17:33 #2
Avatar billede zaxdk Nybegynder
11. juli 2009 - 17:37 #3
har brugt Ccleaer.. samme problem