Avatar billede lmc Nybegynder
11. juli 2009 - 13:44 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Strømforsyning

Hej

Min pc vil ikke starte op, der er lys på en lille pære på bundkortet, som lyser. Har i et styk tid haft problemer med at den vil starte, nogen gang vil den godt i 14 dage, og andre gange kun i to dage at den virker. Vil i ikke sige at det er den.

Min strømforsynung hedder LC Power Pentium Model: LC6402G
http://www.tn-hardware.dk/product.asp?product=16120
Avatar billede zesus Praktikant
11. juli 2009 - 15:27 #1
du giver for lidt information:) men har prøvet det samme og det var et lille kabel der havde sat sig fast i blæseren til cpu'en så ville lige tjekke dette. Ellers kan der være en masse galt. Det lille batteri på bundkortet.. løse forbindelser... osv osv
Avatar billede lmc Nybegynder
12. juli 2009 - 11:04 #2
hvad vil du ellers vide
Avatar billede lmc Nybegynder
12. juli 2009 - 11:51 #3
Jeg har selv fundet ud af hvad der var galt, det var strømforsyningen, lånet min søns strømforsyning, og så startet den fint op..... Så skal bare købe en ny... tak for hjælpen :-)