Avatar billede siers Nybegynder
10. juli 2009 - 18:04 Der er 2 kommentarer

eksternt tastatur + mus til bærbar

Hej, jeg overvejer lidt at købe "Alto Express holder til bærbar pc" så min bærbar pc kommer op i højde, men så skal der jo tilsluttes et eksternt tastatur og mus, derfor skal udgangen selvfølgelig være usb. Men ser i nogle  problemer i at tislutte et  eksternt tastatur til en bærbar computer? har hørt en sige at det er umuligt når man har Windows Vista, kan det passe?
10. juli 2009 - 19:05 #1
... burde ikke være noget problem... Det gør jeg i ny og næ (Vista)
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2009 - 20:02 #2
Og jeg gør det permanent og har gjort det i mere end 2 år, undrer mig ofte over de vandrehistorier der er i omløb