Avatar billede papimucho Praktikant
10. juli 2009 - 16:03 Der er 5 kommentarer

Download af film i High Quality.

Hej Eksperten.
Jeg leder efter et link til en hjemmeside eller et program, hvor man kan downloade gratis fim i High Quality.
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2009 - 16:04 #1
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2009 - 16:05 #2
sorry forkert, hmm jeg kender kun hjemmesider hvor du skal downloade deres program hvor du så skal finde det ligesom limewire.com
Avatar billede papimucho Praktikant
10. juli 2009 - 16:16 #3
Men er det så godt kvalitet?
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2009 - 16:21 #4
hmm har lige downloadet harrypotter syns det er god kvalitet, du skal bare downloadedem i hd eller Blueray^^
men hvis du vil have flere sider du kan downloade dem så skriv^^
ved du noget om databaser?
Avatar billede papimucho Praktikant
10. juli 2009 - 16:25 #5
Vil du så ikke lige være sød og skrive hjemmesiden, hvor du lige har downloadet Harry Potter?

- Nej