Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juli 2009 - 21:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Databaseudtræk over sommerhusejere?

Nogen der ved hvor man kan få et eventuelt database udtræk over sommerhusejere?
Avatar billede jammerlab Nybegynder
09. juli 2009 - 21:52 #1
Jeg har set hos krak, men det virker som om de kun ligger inde med firma oplysninger. Dansk statestik syntes jeg ikke jeg kunne finde noget hos.
Avatar billede martinsorensen Nybegynder
10. juli 2009 - 00:50 #2
det findes ikke. Der findes ikke en database over alle sommerhusejere, i hvert fald ikke en som er tilgængelig hverken for penge eller andet. Du kan være heldig at sommhusforeninger ligger inde med lister over sommerhusejere i ét område. Ved det da jeg sidder med en del af netop dette til hverdag.
Du kan nok finde ud af hvor mange sommerhuse der er i danmark og måske også hvor mange danskere der ejer dem, firmaer osv. Men du kan ikke få navne osv. Sorry.
Avatar billede johnstigers Seniormester
10. juli 2009 - 09:31 #3
Det ville vist heller ikke være særligt smart.
Den eneste der ville syntes det kunne være smart, er en tyv...

Tænk hvad men kan med sådan en liste...
Avatar billede jammerlab Nybegynder
10. juli 2009 - 09:38 #4
Sandt nok... men der plejer nu at være mange spændende ting man kan hive ud af for eksempel dansk statestik..
Avatar billede mrgumble Nybegynder
12. juli 2009 - 20:17 #5
Nu er vi nysgerrige. Er du tyv eller statistiker? Hvad skal du med sådan et udtræk? :)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
13. juli 2009 - 09:22 #6
Hvis jeg var en tyv ville jeg nok ikke indrømme det hehe, men sagen er dog anderledes. Jeg ville gerne kører noget målrettet reklame på netop målgruppen sommerhus ejere... Så et udtræk ville være lige det jeg søger... Eller evt. sommerhusforeninger der kunne viderformidle budskabet.
Avatar billede jammerlab Nybegynder
27. august 2010 - 23:07 #7
martinsorensen> smider du et svar? Du havde ret... det findes ikke :)
Avatar billede jammerlab Nybegynder
14. november 2010 - 19:51 #8
...