Avatar billede azidman Nybegynder
09. juli 2009 - 12:06 Der er 3 kommentarer

FPAG udvikling board

Hej leder efter en udviklings kit med FPAG.
Board´et skal programmeres med VHDL da det er det sprog jeg gerne vil lære.
"Must have" USB, VGA , NETVÆRK, I2C interface.
Har prøvet elektor uden held da de har problemer med deres leverendør.
Nogen der kender noget der kan bruges
Avatar billede djmaster Nybegynder
10. juli 2009 - 22:22 #1
Leder du efter et udviklings kit eller en forhandler?

Prøv om du kan finde et udviklings kit baseret på Spartan 3e (xilinx), tror den har det du skal bruge.
Avatar billede azidman Nybegynder
13. juli 2009 - 10:52 #2
tja både og. Men kigger lige på dem de har. Er det nogen du har erfaring med?
Avatar billede djmaster Nybegynder
14. juli 2009 - 20:10 #3
Jeg lærte VHDL på et Spartan 3(e) starter kit.
Prøv at snakke med rsonline (http://dk.rs-online.com/web/) jeg vil tro de har nogle kit's. og kan muligvis også give dig lidt vejledning.
Har også arbejdet med et ML403 board (her sidder en noget kraftigere FPGA på samt en powerPC), men jeg vil tro den er dyrere.