Avatar billede Marieped Nybegynder
08. juli 2009 - 21:22 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Bærbar Acer har problemer med opstart efter installation af Officepakken

Min kæreste forsøgte at lægge Microsoft Officepakken ind på min bærbare Acer Aspire 5930.
Da han satte cd'en i og prøvede at indstallere Office 2007 mistede han forbindelsen til internettet, som jo ellers er påkrævet. Nu er problemet, at computeren bliver ved med at genstarte, faktisk kan man ikke komme længere end til det sted, hvor man kan vælge fx fejlsikret tilstand eller normal. Uanset hvad, der vælges, ender man her igen.
Jeg har prøvet at Alt og F10 for at nulstille computeren, hvilket ikke ændrer noget. Herudover har jeg prøvet at trykke F2 for at boote computeren, men dette kan heller ikke lader sig gøre, da jeg ikke har nogen vista cd-rom, da det var lagt ind på computeren, da den var ny.
Hvordan får jeg computeren nulstillet?

Det kunne være skønt, hvis en af jer kan hjælpe, men jeg er altså ikke den skarpeste pc-bruger, så hvis i vil være venlige at tage hensyn til dette:)

Mvh. Marie
Avatar billede toberg Nybegynder
18. oktober 2009 - 23:04 #1
Du skal tage batteriet ud af din bærbar.
Slukke strømmen
trykke på start knappen i 30 sekunder.
tænd for strømen igen, prøv nu om den ikke starter.
Det har virket for mig
Avatar billede Marieped Nybegynder
20. oktober 2009 - 13:32 #2
Hej Toberg

Tak fordi du tog dig tid til at svare! :) Jeg har netop fået pc'en hjem fra reparation hos Acer, og det viste sig, at der var nogle ram, som var gået ned eller noget i den dur. Så det havde ikke noget med Officepakken at gøre, så vidt jeg kunne forstå...

Mvh. Marie
Avatar billede toberg Nybegynder
21. oktober 2009 - 12:35 #3
Nå ok jeg har desvære det samme problem som du har med det er lidt svært at starte. Jeg kan heller ikke komme på nettet. den springer hele tiden af.
Så jg er ved at se om jeg kan finde den fejl c: