Avatar billede Gry_n1979 Nybegynder
07. juli 2009 - 14:40 Der er 3 kommentarer

Køb af bærbar computer

Hej

Jeg skal til at købe en bærbar computer, og har fået af vide, at det her er stedet at få gode råd til, hvad jeg skal købe.

Jeg vil gerne have en computer, jeg kan bruge til at spille på (foruden almindelig tekstbehandling og internetleg). Den skal kunne køre spil ala Never Winther Nights 2. Jeg vil (naturligvis) gerne have den så billigt, som muligt. Jeg håber, at kunne slippe med 5000-6000 kr. maks.

Jeg ved godt, at det ikke er meget at gå efter. Men jeg ved intet! om computere, så det er hvad jeg lige kan komme i tanker om at skrive.

Håber, at nogen kan anbefale noget?

Mvh Gry
Avatar billede Gunner2 Nybegynder
07. juli 2009 - 22:25 #1
Jeg kan  ikke lige komme på en PC jeg kan anbefale. Men vil skyde på at du har brug for en god gamer pc.

Her er lidt om hvad sådan éen skal have:

3-4 GB ram. gerne mere.
En kraftig processor, helst dual eller quad
Godt grafikkort gerne et godt Nvidia Geforce
og hardisken skal nok ihvertfald være over 320 GB

Håber det kan hjælpe dig lidt på vej. ;D
Avatar billede Gry_n1979 Nybegynder
08. juli 2009 - 15:05 #2
Ok, tak for det Gunner2.
Det er da i hvert fald noget at gå efter :o)
Avatar billede Gry_n1979 Nybegynder
10. juli 2009 - 13:14 #3
Hvordan med et grafikkort som hedder:

ATI Mobility Radion med 256 MB dedikerede RAM og op til 1535 MB delte. Ville det gå an til spil?