Avatar billede stigc Nybegynder
10. juli 2001 - 16:51 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

panel med scrollBar

Hvordan får jeg et panel med scroll bar, hvropå jeg kna placere alt?
Avatar billede sjh Nybegynder
10. juli 2001 - 22:15 #1
hvad mener du med \"panel\" og \"placere alt\" ??
Avatar billede stigc Nybegynder
10. juli 2001 - 23:17 #2
jeg vil have et panel som har en scrollbar i højre side, så den kan indholde mere end hvad man kan se på engang. Så kan man scrolle med scorlbaren for at se mere...

Ligesom i Exploreren
Avatar billede johnk Nybegynder
23. august 2001 - 10:34 #3
Du kan se et eksempel på msn på scrolbar;
men du skal bruge frame og en container (dvs tekst med index). Jeg har fået det til at virke så du kan lige vende tilbage, hvis du har behov for yderligere hjælp
Hilsen John
Avatar billede stigc Nybegynder
08. januar 2002 - 23:03 #4
fandt en komponent der kunne gøre det. Var ikke særlig effektiv....