Avatar billede drafixe Nybegynder
05. juli 2009 - 20:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Problemer med installationen af Office til hjemmet og studiet ..

Jeg har et problem med at installere Office til hjemmet og studiet 2007. Jeg har før haft en trial version af microsoft office ultimate 2007 installeret, men har ved afinstallationen fået nedenstående fejlmeddelse ....

Citat ........
Installationsfejl
Installationsprogrammet kan ikke fortsætte, fordi en påkrævet fil er beskadiget eller ikke er tilgængelig. Kør installationen igen fra den opringdelige kildedisk eller overførselsplacering.

Jeg har så på den hårde måde fjernet office ultimate, efter at have afprøvet "rådet" , som nævnt i fejlmeddelsen, om at køre den oprindelig installation igen, men det virkede ikke da den kom med fejlmeddelsen igen.

Problemet er nu, at når jeg prøver at installere mit nyindkøbte Office til hjemmet og studiet 2007, så kommer den med samme fejlmeddelse som ovenstående og jeg kan herved ikke fuldføre installationen til stor irritation.

Er der nogen der kan hjælpe mig med mit problem ?

Jeg bruger Windows Vista Home Premium som styresystem ....
Vh. Christian
05. juli 2009 - 21:19 #1
http://vistaguide.dk/?Artikler/CCleaner-GuideTilOptimeringAfVista/763
Under installationen får du tilbudt [Yahoo Toolbar]. Du kan sige ja eller *NEJ* til den.

???
Avatar billede drafixe Nybegynder
06. juli 2009 - 00:31 #2
Hej "Karise_larry"

Det virkede! Med CCleaner fjernede jeg Microsoft office ultimate fra listen over installerede programmer på computeren og efterfølgende kunne jeg installere Office til hjemmet og studiet 2007.

Tak for hjælpen!

Hvordan tildeler jeg dig point ?
06. juli 2009 - 06:27 #3
... ved at jeg lægger et [svar]...

Ping... (Det var et [svar] ...)
06. juli 2009 - 06:30 #4
Tips:
Husk Ms ServicePack2 til OFFICE 2007 ->
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=b444bf18-79ea-46c6-8a81-9db49b4ab6e5&displaylang=da

Kør Word én gang.
Check hos WindowsUpdate for efterfølgende opdateringer til Office2007; der er ~20 stk. ...
Avatar billede drafixe Nybegynder
06. juli 2009 - 09:59 #5
Så nu skulle pointne være tildelt ;oD

Tak for det sidste tips, det bliver en lidt længerevarende proces kan jeg se.
Avatar billede karinah Nybegynder
26. august 2009 - 23:41 #6
hej.. Jeg har samme problem med mit office, men kan det passe når computeren lige er blevet formateret? Og har du evt et nyt link til hvad det er der skal downloades?

karina
Avatar billede karinah Nybegynder
26. august 2009 - 23:49 #7
hmm.. har nu fundet programmet, men ved ærligtalt ik hvordan jeg bruger det? Hvilket ting skal der flueben i under system for at office skulle kunne installeres?
På forhånd tak:)
Avatar billede karinah Nybegynder
27. august 2009 - 00:22 #8
Hej..
ej er faktisk lidt pinligt, men er slet ikke samme fejl der dukker op hos mig.

Midt i installationene skriver den:

Installationsprogrammet kan ikke finde Proofing.da-dk\Proof.en\Proof.cab. Søg efter gyldig installationskilde.

Nogen ide om hvad det betyder?
27. august 2009 - 07:48 #9
<karinah>: Du bør/skal oprette din egen 'tråd' med dit spørgsmål...