Avatar billede strit112 Nybegynder
05. juli 2009 - 20:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Skift fra en skærm til en anden vha. hotkey?

Nu har jeg søgt rimelig længe men kan ikke finde et program som gør det jeg skal bruge det til.
Jeg har min alm. computerskærm og min store tv-skærm tilsluttet computeren. Når jeg sidder ved computeren bruger jeg min computer-skærm med tastatur og mus ved bordet. Men når jeg ligger i sengen bruger jeg min tv-skærm med dinovo edge da det er trådløst og har en mousepad.

Desværre er det en lidt langsommelig proces at skifte fra at bruge den ene skærm til at bruge den anden skærm med et nvidia kort.. Jeg ved at ATI's utility fra deres driver har hotkeys til at skifte mellem forskellige profiler, men det har nvidia ikke, og jeg har ikke været i stand til at finde noget som kan gøre det for mig..
nogen der har nogle ideer eller kender et program som kan gøre det?

For resten, at klone billedet på de to skærme er ikke en løsning da de kører to forskellige opløsninger.

Jeg kører Windows 7, så det skal virke på Win7.
Avatar billede coderdk Praktikant
05. juli 2009 - 20:21 #1
www.realtimesoft.com/ultramon :) jeg ved ikke helt om det virker i windows 7, men mon ikke den seneste beta gør?
Avatar billede strit112 Nybegynder
05. juli 2009 - 21:15 #2
Det gør den ikke ..
Avatar billede coderdk Praktikant
05. juli 2009 - 22:21 #3
Prøv at køre den i compatibility mode Windows XP SP2, så virker den nok ;)
Avatar billede coderdk Praktikant
05. juli 2009 - 22:22 #4
Ellers prøv DisplayFusion: http://www.binaryfortress.com/displayfusion/
Mener dog selv at UltraMon er bedre - og et absolut MUST, hvis man bruger mere end én monitor ;)
Avatar billede strit112 Nybegynder
05. juli 2009 - 22:41 #5
Jeg har søgt meget omkring, og lige de funktioner i UltraMon som jeg skal bruge, virker IKKE i Win7.

Jeg har kigget lidt på DisplayFusion, men har dog ikke installeret det, da den funktion jeg skal bruge ikke står beskrevet i beskrivelsen.
Avatar billede strit112 Nybegynder
06. juli 2009 - 00:39 #6
Jeg fik svar fra et andet sted at Windows 7 har faktisk sådan en hotkey indbygget. Windows-tast+P