Avatar billede genvej Nybegynder
05. juli 2009 - 00:30 Der er 3 kommentarer

proffesionelt Web site tilbydes hvis du kan male

Softwareingeniør (10 års erfaring). Jeg har arbejdet en del med såkaldte cms systemer (avancerede websites som kan redigeres let af "ikke nørder").

Meget flotte evt. med forum, foto/video gallerier, wikis, brugerlogin og meget meget mere.

Jeg mangler hjælp til at male min lejlighed på Østerbro. Malingen er købt så det er kun håndkraften du skal dukke op med. Maling, slibning af panel/døre, lidt stukrens, opsætning af lister. Vi kan bytte 1 til 1 i timearbejde og jeg er fleksibel med hvornår du kan komme i lejligheden.
Avatar billede fusion-it Nybegynder
05. juli 2009 - 09:33 #1
Så håber vi en maler ser dette og skal bruge din hjælp ;) nice thinking ;)
Avatar billede genvej Nybegynder
05. juli 2009 - 09:49 #2
Well...jeg regner ikke med det vrimler med malere herinde, men det kunne jo være at en fellow nørd kendte en maler / håndværker der skulle have lavet et fedt site :-)
Avatar billede fusion-it Nybegynder
05. juli 2009 - 10:58 #3
Klart :) som jeg siger god ide ....